Thursday, October 6, 2016

Forex Dag Trader Millionaire

Hoe om 'n Jong miljoenêr Belydenis van 'n 22 jr oud, dus 7 figuur Forex handelaars dont beteken om te wys af butmy 3 motor is Merc. Bugatti Julle volgende 3 Stappe om 'n miljoenêr My Storie (opsomming) Stap 1 geword. Besluit dat jy gaan om meer as 2740 per dag, Hoekom 2740 Omdat 2740 x 365 dae wat jy sal maak meer as 1, 000, 000 per jaar te maak. Stap 2: Leer hoe om 2740 te maak per dag Ive het probeer om alles uit multi-vlak bemarking, internet bemarking, Real Estate, en let op werk vir my, Ek kan nie enige een om aan te sluit as my af lyn in MLM oortuig, ek het geen kodering vaardighede en klaaglik misluk, en Real Estate agent dink Im 'n grap vir soek te veel soos 'n kind. Theres net een ding oor vir my om te doen Handel Forex ek nodig het nie een van daardie talent. Stap 3. Automatiseer jou geld masjien Ek moet erken dat na die handel 5 jaar Dit was rof vir my, ek kan nie slaap in die nag nie wil die pitte te laat val en voortdurend kan nie glo in my eie vermoë hoewel ek konsekwent gemaak rondom 5 tot 6 syfers. Leer uit Versuim nadat hulle nie so baie tyd, geld mors probeer om vriende my MLM of wat so elke Ek besef jy can8217t regtig al hierdie dinge skaal aan te sluit. Die verkope mense who8217re lê in yourface wat jy vertel dat hy by hul verkope werk of wat ook al kan my 'n miljoenêr en al die Mambo Jumbo, met werk so hard om net sowat 50 8211 100 per dag praat heeldag ek weet op sy beste hierdie tegniek gaan my maak rondom 3000 per maand. Sukses Leaves Clue So het ek begin om te kyk na wat al die ryk mense wat doen hulle goed die meeste van hulle don8217t het ryk ouers in teenstelling met populêre opvattings doen. En die meeste van hulle don8217t loop die hele dag probeer om te verkoop jy 'n paar MLM, of 'n TV. Ek het myself afgevra wat doen hulle eintlik is, dan onthou ek 'n legendariese man 8220The man wat die Londense bank8221 AKA George Soros het, het hy 'n skreeu 1000000000 per dag te doen wat Trading8230 A Million8230 Tien Million8230 n Honderd Million8230 'n miljard in 'n dag That8217s stapelgek hierdie dude het meer geld as wat ek ooit kan spandeer, in 10 van my lewe tyd en hy het dit as net 'n dag Die wat as oomblikke wat gebeur as ek kan wees soos hy dan begin ek dink oor al die miljardêr en meer van hulle is in die finansiële markte, soos die beroemde Warren buffet. Wat gebeur as ek net 0,1 persent van hulle wat 'n groot die laaste keer dat ek kyk qarren buffet moeite werd 'n skreeu 60000000000 dollar, 0.1 van dat as ongeveer 60 Million Dollar That8217s Insane, it8217ll my sit in die liga van ultra hoënettowaarde sou wees kan wees individue. Lang storie kort 8211 Look vir Groot adviseur Wanneer dit kom by die raad, almal wil hulle s'n in jou gesig sit, kan hulle opregte daaroor wees. Maar die meeste van die tyd wat hulle kan opreg verkeerd wees. En 'n paar mense daar buite graag prooi op jong mense soos ek en jy (As you8217re nie regtig jong, ek glo die lees van hierdie maak jy jonk van gees.) In elk geval oor die mense wat preys op ons om ons te vertel almal dinge O deel van ons program , verkoop dit en dat, dan you8217ll 'n miljoenêr voor jy dit weet. Miskien het hulle gedoen, miskien don8217t hulle. Maar ek het my eie pad 8211 handel. Ek glo it8217ll maak vir my 'n miljardêr eendag soos dié groot skote. Hoekom it8217s omdat I8217m reeds 'n miljoenêr nou. (Tans maak 2,4 miljoen per jaar toe I8217m hierdie artikel by te dra.) Ook dankie vir fxforex-handel resensies Ek het 'n goeie makelaar Pepperstone en 'n goeie plek om te leer, Vladimir seine. Stadig maar seker na 18 maande I8217ve my kontantvloei saamgestel in 2700 per dag, met genoeg geld in my balans kon ek groot genoeg baie grootte oop vir my om maklik te maak 400 8211 500 per handel. As jy my vra om jou te leer hoe om handel te dryf, I8217ll slaag omdat I8217m nie 'n baie goeie onderwyser. Maar jy kan altyd gaan na die man wat my geleer het. Here8217s al my gereedskap van die handel. Forex Seine en Mentorskap Vladimir Forex Seine Besoek Webwerf (Free Teken beskikbaar) I8217ve gespring van makelaars makelaars meeste makelaars is regtig moeilikheid paar en ek bedoel dit, they8217ll verskonings vind op om jou te laat jou wins te onttrek, en al jou geld sal vas met hulle wat 'n bui moordenaar vir sukses. Ek stel voor jy gaan met Pepperstone, ek kan al my geld ontvang met slegs 'n paar maklike kliek en dit neem net een dag sonder enige koste. Ook die handel fooi vir elke handel plek is een van die laagste ek weet nie. I8217ll red jy n klomp van die moeilikheid glo my. Besoek Pepperstone Amptelike SiteThe Waarheid Oor Forex Trading Forex is 'n fokken grap 8212 5 uit 6 handelaars blaas hul hele rekening in die eerste 6 maande. It8217s n gruwel, vuil besigheid waarin die makelaars / Bookies dit lyk maklik, maar in werklikheid waar die gemiddelde handelaar het byna geen kans hoegenaamd om te slaag en ongelukkig as hierdie gulsige degenereer net gekyk hierdie gratis video lesse plaas, they8217d gered. Maar die meeste mense can8217t gered, they8217re te lui en hardkoppig so laat hulle burn8230degenerates met geen futures, hierdie gas blog post is vir jou: Handel buitelandse valuta direk is taai, wat beteken dat nie so maklik soos aandele. Forex is 'n baie betrokke aktiwiteit as gevolg van die 24-uur aard van die besigheid. Dit behels ook die bestuur marge, fooie, en baie van die ander dinge. Dit vereis ook 'n redelik groot geldelike belegging werklik doeltreffend te wees, al is die trekking van massiewe marge van oorsee makelaars maak 'n paar mense dink hulle het nie 'n groot belegging nodig. Die realiteit is dat jy behoort te gebruik van die bedrag van die kantlyn jy kan aangebied word. Daar is 'n manier om te spring in geldeenhede deur die aandelemark. Daar is baie van ETF's vir die belangrikste geldeenheid formate in beide die lang en die kort rigting, wat jou toelaat om 'n lang gaan op 'n kort ETF vir mense wat IRAS gebruik om handel te dryf. Die ETF kom ook in die ultra verskeidenheid, wat beteken hefboom gebruik word. Geldeenhede is oor Beweging geldeenhede is alles oor beweging omdat hulle handel in pare. A geldeenheid kan plat, maar as sy gepaar geldeenheid verander die paar skuiwe. Sommige geldeenhede val in 'n lang tendense termyn, maar soms ook die regering optree om die heersende tendens soos Japan teen te werk. Maar sommige geldeenhede is stabiel binne 'n reeks. Daar is egter 'n klomp geld wat selfs kan gemaak word met die geringste skommelinge so die beweging binne die gevestigde reeks steeds bied geleenthede, maar dit is meer vir direkte forex. Met ETF jy op soek is na 'n bietjie groter bewegings, maar dit beteken 'n week en hierbo om te laat die makro-ekonomie uitspeel. Die ander ding oor geldeenhede is dat as jy die opsie lank of kort, direk of via ETF te gaan, dan is daar geen punt in om bekommerd te wees oor 'n algemene daling in aandele. Baie mense hou baie van die geld in IRAS, wat hulle dwing lank om te gaan. Dit maak hulle sensitief is vir resessies, en dit is 'n heersende kommer vir mense wat lank die mark. Aan die ander kant, as hulle bly in kontant of verbande dan kan jy 'n baie lae opbrengste hê. Geldeenhede is alles oor relativisme en daar vir nog inbring opbrengste tydens 'n resessie. Met IRAS het jy net nodig om 'n lang trek die kort ETF. Sedert geldeenhede handel te dryf in pare beide geldeenhede kan wees om goed te doen, maar die een is sterker as die ander een. Dit is baie soos die nuwe binêre opsies waar jy net kies wat beter sal doen. Tans is daar 'n groot bron van kommer dat die mark 'n top getref, maar dit is nie verseker. Jy kan nie net kort SPY, byvoorbeeld, en verwag om sag slaap in die nag. Die vrees is gegrond op die feit dat die mark het opgegaan so veel nie, maar die kragte wat wat aanleiding gery is nog in plek. Geld is nog steeds vloei en die ekonomie is eintlik nou verbeter. Die vrees spruit uit te veel van 'n goeie ding. Die dinge wat geldeenhede ry geneig baie meer konkrete en sentiment saak minder sedert massiewe banke, nasies te wees, en korporasies is spelers in die valutamark. Hulle is daar nie so handelaars om 'n terugkeer te maak, maar vir die doel om sake te doen of te minimaliseer risiko. Met valuta wat jy nodig het om die beton langtermyn inligting en die kort termyn technicals analiseer. Geldeenhede is nie maklik nie. Daar is nie werklik 'n rede om te fokus op geldeenhede as 'n plaasvervanger vir 'n normale-beurs. Dit is nuttig om 'n ogie te hou oor geldeenhede hou as 'n meter van die ekonomie, asook om die geleentheid handel te neem wanneer daar geen ander goeie opsies. Geldeenhede is ingewikkeld en vereis 'n groot hoeveelheid van die navorsing. Tegniese ontleding van die geldeenheid paar nie die ETF, kan ook gebruik word vir 'n kort termyn films. Dit is egter moontlik fooie n probleem te wees nie, want jy is met behulp van ETF's, wat waarskynlik stadig beweeg is. Jy sal kyk na rentekoerse en sentrale bank beleid, want dit het 'n groot impak op hoe 'n geldeenheid beweeg relatief tot ander. Hoë rentekoerse is geneig om kapitaal te vestig op daardie geldeenheid, want as dit gaan sit en versamel stof dit kan net so goed op die hoër rentekoers. Ander belangrike faktore is vervaardiging data vir sekere geldeenhede en talle ander aanwysers. Dit is minder belangrik individueel, teenoor 'n uiters belangrike een soos inflasie of die rentekoers. Daar is nog baie meer om te kyk na, so dit sal 'n bietjie werk neem. Maar die heelal van geldeenhede is veel kleiner as aandele, sodat dit nie dat daar nog baie meer werk moet wees. Dit is net nuut vir baie voorraad handelaars. Tegniese ontleding is geneig om op dieselfde manier te werk, en is baie effektief. Die dinge wat invloed geldeenhede die mees geneig om regerings - of sentrale bank beleid wees, en dit word gewoonlik aangedui ver in vooraf. Ook, ekonomiese data werk op 'n langer tydskaal so dit volg goed gevestigde tendense en ook getelegrafeer die meeste van die tyd. Dit maak tegniese ontleding meer robuuste in geldeenhede, want daar is minder verrassings. Daar is baie ETF wat handel in geldeenhede van regoor die wêreld, en 'n paar geïndekseer ETF vir algemene blootstelling aan 'n geldeenheid self in plaas van 'n paar. Dit sal 'n tyd om 'n gevoel van al die geldeenhede en hoe hulle optree kry nie. Elkeen het sy eie karakter, soos die Australiese dollar neiging om te beweeg met die prys van goud. Die poging sal die moeite werd wees, want daar is altyd 'n geldeenheid handel daar buite iewers, wat 'n redelik konstante bron vir ambagte vorm. 'N miljoenêr ek omgedraai 12415 in 4468000 Trading pennie aandele. Nou is dit jou beurt. Dit beteken net die meeste kleinhandel handelaars is die grap, nie forex mark self. Jy moet terugtrek of wysig jou kommentaar met betrekking tot Forex makelaars. Dit is duidelik dat, skryf jy dit omdat jy persoonlik was 'n mislukking as 'n forex handelaar. So jy blameer die makelaar Jy het geen idee gehad oor ECN makelaars amp Integrale likiditeit Geld Maker makelaars is die minderheid nou. Naas, as jy dit nie, dit is nie die brokers8217 skuld Forex is inderdaad ideaal vir mense wat 'n klomp geld te maak aanlyn sonder om onvermoeid alledaagse werk. Dit is egter baie dom beurs in Forex as jy dit nie het 'n betroubare bron van Forex seine as hulle uit die waagstuk aspek van dit en net maak dit 'n gewaarborgde ding wat jy sal n wins te maak. Na die handel Forex vir 6 jaar (tot 'n konsekwente ses figuur jaarlikse inkomste ek kan byvoeg) Ek het baie verskillende bronne van Forex seine probeer maar by verre die beste is gevind by die fxtradingmethodcom (dit sal nie toelaat dat my kommentaar met skakel sodat net die in 'n dot) 8211 Vlad is soos 'n goudmyn en sal verseker dat jy 'n suksesvolle handelaar. Kry aan boord as jy pretty much gewaarborg sukses van dag een af ​​sonder verhoor en fout wil. Wou net om my kennis te deel met mede-handelaars deel in elk geval Forex is inderdaad ideaal vir mense wat 'n klomp geld te maak aanlyn sonder om onvermoeid alledaagse werk. Dit is egter baie dom beurs in Forex as jy dit nie het 'n betroubare bron van Forex seine as hulle uit die waagstuk aspek van dit en net maak dit 'n gewaarborgde ding wat jy sal n wins te maak. Na die handel Forex vir 6 jaar (tot 'n konsekwente ses figuur jaarlikse inkomste ek kan byvoeg) Ek het baie verskillende bronne van Forex seine probeer maar by verre die beste is gevind by die fxtradingmethodcom (dit sal nie toelaat dat my kommentaar met skakel sodat net die in 'n dot) 8211 Vlad is soos 'n goudmyn en sal verseker dat jy 'n suksesvolle handelaar. Kry aan boord as jy pretty much gewaarborg sukses van dag een af ​​sonder verhoor amp fout wil. Wou net om my kennis te deel met mede-handelaars in elk geval ek stem saam met jou spanmaat, 90 handelaars ophou forex binne 6 8211 12 maande. leer en maak seker wat jy doen .. Ja dat dinge is mos in forex8230Great werk. Wat my oor Oktober 2016 7 Suksesvolle Persoonlikheidstrekke Van My Millionaire Studente my gedagtes oor 2 Sleutel Stock Market spertye, 3 en 15 Oktober 2016 Die 9 Beste lesse uit My 9 Jaarlikse Konferensie Hoekom is my Nuwe 11-uur Trading Kontrolelys Guide 100 Gratis 8 lesse I8217ve geleer uit my studente Penny Kous 101 Hierdie 17 Gewoontes maak julle tot 'n miljoenêr Die Beste Video lesse elke sent Stock Trader en 'n kort verkoper moet waak 10 Sleutel Stock Market lesse uit My Eerste Millionaire Student 7 Penny Stock Trading Wenke vir beginners 5 lesse uit my Steve Harvey Wys Onderhoud my Secret formule om Penny Aandeel Pre-Spike Hoe om te draai 1000 In 1 Miljoen vinnig 25 Basiese Stock Market Trading terme wat jy moet weet my Review van 8216Trading Tickers8217 Die Beste Stock Trading Guide ooit gemaak Gevallestudie: Hoe ek gegee Tim Grittani te maak 1075 terug te keer in 16 maande Gevallestudie: Hoe ek gehelp om 'n ma van twee Word 'n voltydse bemarker Im 'n 29-jarige enkelma van twee. Ek het nie 'n gereelde 9 tot 5. Ek is tans dag handel as 'n lewende. Voor die ontdekking van Timothy Sykes ek gespeel rond met 'n paar ander mentors en pennie pick webwerwe. Ongelukkig nie geleer die basiese beginsels Ek het 5500-Verskriklike ek gevind Tims webwerf in Mei en nou Im op 50k leer van Tim Sykes. Ek is baie dankbaar vir Tim, hy is die waarheid hande af - Asheya Burton Leer hoe ek omgedraai 12415 in 4468000 Trading Stocks. Miljoenêr Forex Trading System 2015 Beste Dag Trading Forex Strategie 2015: 10. 2014. tinyurl / Binary-Options-2014 Beste Binary Options Seine 2015 (Gebruik die eerste direkte toegang knoppie) Millionaire Forex Trading System 2015 Beste Dag Trading Forex Strategie 2015 - Een van die mees populêre maniere van handel is deur volgende seine. As jy het al ooit gehoor die term Binary Options Trading System maar wou meer oor die voor - en nadele weet, en of dit geskik is vir jou of nie, hierdie froex robot is vir jou. Wat is 'n binêre opsies sein diens 'n forex sein diens bied waarskuwings op forex geleenthede. Byvoorbeeld, 'n professionele binêre opsies handelaar sit by sy lessenaar, handel sy forex rekening (of sy maatskappy of hedge fund rekening). Wanneer die forex handelaar betree die mark, stuur hy ook 'n waarskuwing aan sy intekenaars, wat aan hulle die geleentheid om dieselfde binêre opsies ambagte te voer as hom. Sommige diens bied ook 'n outomatiese forex robot, soms bekend as 'n forex handel copier of 'n forex handel Cloner. Dit binêre opsies robot sal dieselfde forex handel oor die kliënte binêre opsies rekening uit te voer, sodat kliënte nie nodig om werklik te gaan na hul rekenaar en die forex seine hand uit te voer. So 'n diens is Vladimirs Forex Seine Mentorskap en Auto Binary seine. Hoekom moet ek 'n binêre opsies sein diens Of jy nou 'n nuwe of ervare binêre opsies handelaar, is daar sein dienste daar buite wat sal bydra tot jou wins of stel jy op die regte spoor te binêre opsies handel sukses. Vir forex beginners: handel binêre opsies alleen kan verwarrend en moeilik wees. Soos enige ander beroep, sal jy nie sien sukses oor die nag (ten spyte van wat sommige binêre opsies makelaars kan probeer om jou te lok om te glo.) So, op jou eerste stappe in hierdie opwindende maar gevaarlike wêreld, dienste soos Vladimir Forex Seine Mentorskap of Auto binêre seine, kan jy die hand te neem in die hand na die manier leer ware professionele binêre opsies handel. Plus, jy het 'n kans om die forex ambagte van 'n pro in jou eie forex demo rekening kopieer, sodat jy begin handel forex op die regtervoet. Miljoenêr Forex Trading System 2015 Beste Dag Trading Forex Strategie 2015 N binêre opsies sein diens is ook geskik vir mense wat nie die tyd om die hele dag sit in die voorkant van die rekenaar, op soek na ambagte binêre opsies het nie. Word ingeskryf om 'n sein forex diens beteken Theres 'n pro binêre opsies handelaar sit en soek na ambagte namens jou. Spaar baie tyd en hoofpyn, plus natuurlik die resultate moet beter wees, as jy 'n hoogs ervare professionele forex werk vir jou. Vir veteraan forex handelaars: dit is 'n ware geleentheid om jou vaardighede te slyp, en bied 'n bykomende bron van winsgewende bedrywe om jou portefeulje van strategieë te diversifiseer. Dit is ook 'n geleentheid om aan te sluit 'n gemeenskap van soos gestemde binêre opsies handelaars wat kommunikeer (deur chat en lewendige handel kamers) tydens die handel dag, en help mekaar beter resultate. Wat is die nadele en probleme met forex sein dienste Hier is die nadele en algemene probleme met binêre opsies sein dienste wat jou aandag en versigtigheid vereis: verskuilde agendas: sommige forex makelaars bied gratis forex seine. Youve got om te vra jouself hoekom sou iemand bied gratis binêre opsies seine as hulle ernstig is en winsgewend te maak. Die antwoord in die meeste gevalle is dat hulle 'n versteekte motief - om jou te stoot om binêre opsies meer handel. Die vergelyking is eenvoudig: hoe meer forex seine hulle aan jou stuur, hoe meer ambagte wat jy maak, en hoe meer kommissies wat hulle verdien. Hierdie soort freebie forex seine het 'n slegte naam gemaak vir die wêreld van seine, maar gelukkig is daar 'n paar seldsame Betaalde binêre opsies seine verskaffers wat 'n goeie werk te doen. Miljoenêr Forex Trading System 2015 Beste Dag Trading Forex Strategie 2015 Tyd beperkings: baie forex sein dienste vereis dat jy nie naby 'n rekenaar die meeste van die dag, sodat jy dadelik kan betree die binêre opsies mark wanneer jy 'n sein te kry. Tog het hierdie probleem oorkom deur die gebruik van whats bekend as 'n binêre opsies handel copier, wat is 'n outomatiese binêre opsies sagteware wat ontvang sy handelsvennote opdragte regstreeks van die binêre opsies seine diens handelaar. Goeie forex seine kom uit goeie handelaars: Ongelukkig, die Forex bedryf is vol swendelary en oneerlike verkopers. Oproep vir jouself 'n binêre opsies handelaar en die verskaffing van seine is maklik nie, maar die verskaffing van forex seine wat eintlik lewer winste is natuurlik 'n ander storie. Die statistieke is dat 95 van die handelaars geld verloor in Forex. Dit geld vir verskaffers sein as well. So, jou doel is om een ​​van daardie 5 van die sein verskaffers wat eintlik geld te maak in Binary Options bedryf te vind. Miljoenêr Forex Trading System 2015 Beste Dag Trading Forex Strategie 2015 www. youtube/watchvpD-DN. ,. , -. , -,. . ,,,,,,,,. ,,,,,. , -, -,,. ,,. ,,,. . ,,,. ,,. ,. :. ,. ,,. . -,. ,. ,. ,. ,,. 2000, 20000,. -. -,. ,,. :,. ,. ,. 1969. Quantum (-). Quantum. ,. ,,. . 1965. . . . . 5,. ,. (),. . ,. ,,. . 18,, 12415 2. 2003-2006 Barclays. : 2. ,. ,. : -. 70. ,, 400, 200. ,. ,. ,,,. ,. 21:,:. ,,, -,. ,. FXFINPRO kapitaal. ,. . :. :,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,, -. ,: Fxfinpro pfx Finansiële Professionals Beperk, HY 237840. 82 Nikou en Despina Pattichi Laan, Maritania Hof, Kantoor 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Ciprus. Pfx Finansiële Professionals Beperk (CySEC) 193/13. Pfx Finansiële Professionals Beperk (MiFID): pfx Finansiële Professionals Beperk,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,,,,. ,,,, -. ,. FXFINPRO KAPITAAL pfx Finansiële Professionals beperk. HY 237840 (CySEC) 193/13. Hoe om 'n miljoenêr word deur ouderdom 30 om ryk en besig om 'n miljoenêr is 'n taboe onderwerp. En gesê dit kan gedoen word deur die ouderdom van 30 lyk soos 'n fantasie. Dit shouldn8217t taboe wees en dit is moontlik. Op die ouderdom van 21, het ek uit die kollege, het gebreek en in die skuld, en teen die tyd dat ek 30 was ek 'n miljoenêr. Hier is die 10 stappe wat sal waarborg jy sal 'n miljoenêr geword deur 30. 1. Volg die geld. In today8217s ekonomiese omgewing kan jy nie jou pad na status miljoenêr te red. Die eerste stap is om te fokus op die verhoging van jou inkomste in inkremente en herhaal dat. My inkomste was 3000 'n maand en nege jaar later was dit 20,000 per maand. Begin as gevolg van die geld en dit sal jou dwing om inkomste te beheer en te sien geleenthede. 2. Don8217t wys show up Ek didn8217t my eerste luukse horlosie of 'n motor te koop totdat my besighede en beleggings is die vervaardiging van verskeie veilige vloei van inkomste. Ek is nog steeds ry 'n Toyota Camry toe ek 'n miljoenêr geword het. Bekend vir jou werksetiek, nie die snuisterye wat jy koop. 3. Slaan om te belê, don8217t red te red. Die enigste rede om geld te spaar, is om dit te belê. Sit jou geld gespaar in veilige, heilige (onaantasbaar) rekeninge. Moet nooit hierdie rekeninge vir enigiets, selfs nie 'n noodgeval. Dit sal jou dwing om voort te gaan stap volg een (toename inkomste). Tot vandag toe, ten minste twee keer per jaar, is ek gebreek, want ek altyd my oorskotte te belê in ondernemings kan ek nie toegang. 4. Vermy skuld wat doesn8217t betaal jy. Maak dit 'n reël dat jy nooit gebruik skuld dat jy geld won8217t maak. Ek geld geleen vir 'n motor net omdat ek geweet dit kon my inkomste te verhoog. Ryk mense gebruik skuld om beleggings te benut en te groei kontantvloei. Arm mense gebruik skuld om dinge wat ryk mense ryker maak koop. 5. Behandel geld soos 'n jaloerse minnaar. Miljoene wens vir finansiële vryheid, maar slegs diegene wat dit 'n prioriteit te maak miljoene. Om ryk te word en te bly ryk sal jy dit 'n prioriteit te maak. Geld is soos 'n jaloerse minnaar. Ignoreer dit en dit sal jou ignoreer, of nog erger, sal dit jou laat staan ​​vir iemand wat dit 'n prioriteit maak. 6. Geld doesn8217t slaap. Geld doesn8217t weet horlosies, skedules, of openbare vakansiedae, en jy shouldn8217t nie. Geld is lief vir mense wat 'n groot werksetiek het. Toe ek 26 jaar oud was, was ek in die kleinhandel en die winkel het ek gewerk by gesluit 19:00 In die meeste gevalle kan jy my daar vind by 23:00 om 'n ekstra koop. Moet nooit probeer om die slimste of gelukkigste persoon maak net seker jy geleef almal. 7. Swak maak nie sin nie. Ek het swak, en dit suig. Ek het net genoeg gehad en wat suig amper so erg. Elimineer enige en alle idees wat hy swak is een of ander manier OK. Bill Gates het gesê 8220If you8217re swak gebore, it8217s nie jou fout. Maar as jy swak sterf, is dit jou mistake.8221 8. Kry 'n miljoenêr mentor. Die meeste van ons is opgevoed middelklas of swak en dan hou ons aan die grense en idees van daardie groep. Ek is die bestudering van miljoenêrs te dupliseer wat hulle gedoen het. Kry jou eie persoonlike miljoenêr mentor en bestudeer dit. Die meeste ryk mense is baie vrygewig met hul kennis en hul hulpbronne. 9. Kry jou geld aan die swaar werk te doen. Belegging is die Heilige Graal in om 'n miljoenêr en moet jy meer geld te maak uit jou beleggings as jou werk. As jy surplus geld don8217t het jy won8217t beleggings te maak. Die tweede maatskappy het ek begin vereis 'n 50,000 belegging. Daardie maatskappy betaal het my rug wat 50,000 per maand vir die afgelope 10 jaar. My derde belegging in Real Estate, waar ek begin het met 350,000, 'n groot deel van my netto waarde op daardie tydstip. Ek besit nog daardie eiendom vandag en dit gaan voort om my te voorsien van inkomste. Belegging is die enigste rede om die ander stappe te doen, en jou geld moet werk vir jou en doen jou swaar werk. 10. skiet vir 10 miljoen, nie as 1 miljoen. Die grootste enkele finansiële fout I8217ve gemaak is nie genoeg dink groot. Ek wil u aanmoedig om te gaan vir meer as 'n miljoen. Daar is geen tekort aan geld op hierdie planeet, slegs 'n tekort aan mense dink groot genoeg. Pas hierdie 10 stappe en hulle sal jou ryk maak. Wegbly van mense wat beweer dat jou finansiële drome gebore van gierigheid. Vermy get-rich-quick skemas, eties, nooit moed opgee nie, en wanneer jy dit maak, bereid wees om ander te help kry daar ook. Hoe hierdie Billion het hul gelukkige breek Ontmoet die Plymouth tiener wat 2000 verander in 21million in 'n jaar, en nog winkels by Lidl Wil jy Aandeel handel met onmiddellike resultate 27-jarige man van Southampton maak 3000 per week werk van die huis 5 Wenke om veilig Handel Online Binary Options Trading Britains vyf rykste families ter waarde van meer as armste 20 hoe lank dit neem hierdie mense te verdien 25k al ooit gewonder hoe die markte Hier werk hoe, en dit kan jou help om geld te maak. Hierdie 27-jariges het 1000000 verlede jaar tydens die besoek aan 17 lande Volg ons op Google


No comments:

Post a Comment